In een competitiewedstrijd is wedstrijdkleding verplicht. VCH heeft gekozen voor een kledinglijn die haar clubkleuren royal blauw, en wit uitstraalt en die een frisse uitstraling naar buiten geeft. De shirts en shorts zijn afkomstig van het kledingmerk GEFF. Hieronder is een voorbeeld weergegeven met bedrukking van het VCH logo en de nummers. Voor meer informatie over wedstrijdkleding kunt u zich wenden tot Marieke Groeneveld.

Let op! Het is altijd voordeliger om een grotere bestelling te plaatsen. Dus communiceer binnen je team wat je wil gaan bestellen, vraag of meerdere teamgenoten mee willen doen en neem contact op met Marieke.

Alle teams zijn voorzien van een gesponsord shirt.  Indien je door ondeskundig gebruik of verlies van je shirt een nieuw exemplaar nodig hebt, zijn de kosten € 25. Na het beëindigen van je lidmaatschap dient het shirt te worden ingeleverd.

Dameslijn

GEFF DAMES SHIRT

Shirt (prijs zie webshop)

Short (prijs zie webshop)