We vinden het leuk als je voor de volleybalsport kiest en lid wilt worden bij VCH! Tijdens het seizoen kun je op een trainingsavond binnenlopen in onze sportzaal Concordia in Haastrecht. Je mag 4 keer meetrainen om te kijken of het je bevalt.

Wil je daarna lid worden van VCH vul dan het aanmeldingsformulier in (verkrijgbaar bij je train(st)er, de ledenadministratie of hieronder) en stuur het aanmeldingsformulier, volledig ingevuld, naar de ledenadministratie of geef het af aan je train(st)er. Indien je nog geen 18 jaar bent, zullen ouders of verzorgers moeten tekenen voor akkoord.
Nieuwe leden die aan de competitie deel willen nemen moeten voor hun inschrijving bij de Nevobo compleet wordt gemaakt een pasfoto laten maken. Voor meer informatie: zie bijlage inschrijfformulier.

Aanmeldingsformulier

Om lid te worden van onze vereniging, dien je je in te schrijven. Dat kan je doen middels ons aanmeldingsformulier.

Het formulier kan je inleveren bij Ron de Ruiter (ledenadministratie) of bij de trainer/aanvoerder van het betreffende team.

Je kunt hem ook mailen naar: ledenvch@gmail.com

Contributie

Senioren (18 jaar en ouder)     € 283

Junioren A (vanaf 16 jaar)        € 212

Junioren B & C (vanaf 12 jaar) € 203

Mini’s D (vanaf 10 jaar)            € 166

Mini’s E (vanaf 8 jaar)               € 148

Recreanten                               € 206

Peildatum voor de leeftijd is 1 oktober van het lopende seizoen. Voor senioren geldt een extra bijdrage van € 54 voor 2 maal trainen in de week en € 18 voor 2 uur trainen in plaats van de gebruikelijke 1,5 uur voor senioren.

Lidmaatschap

Fijn dat je geïnteresseerd bent in een lidmaatschap bij onze volleybalvereniging. Op deze website kun je alles vinden wat te maken heeft met het lidmaatschap. Heb je toch nog vragen? Maak dan gebruik van het contact formulier.

Om leuke feiten over onze vereniging te lezen, klik even door naar een korte samenvatting over onze geschiedenis.

Tevens hebben wij net als de meeste andere verenigingen een huishoudelijk reglement.

Opzeggen Lidmaatschap

Voor wanneer moet ik mijn lidmaatschap opzeggen?

De opzegtermijn is één maand. Het verenigingsjaar loopt van 1 augustus tot en met 31 juli. Opzegging moet dus plaatsvinden vóór 1 juli.

Hoe zeg ik mijn lidmaatschap op?

Je lidmaatschap zeg je schriftelijk op door een brief of een e-mail te sturen naar de ledenadministratie. Voor mini’s en jeugdleden moet deze ondertekend worden door ouders of verzorgers.

Wat gebeurt er met deze brief?

Voordat je lidmaatschap definitief wordt beëindigd, wordt gecontroleerd of je aan alle verplichtingen hebt voldaan. We kijken of je contributie betaald is en of je b.v. je gesponsorde kleding hebt ingeleverd. Zolang de verplichtingen niet zijn nagekomen, blijf je lid van onze vereniging. Je wordt wel af-gemeld bij de NeVoBo. Als alle verplichtingen zijn nagekomen, word je afgemeld van de ledenlijst. Hiervan krijg je een schriftelijke bevestiging.

M.i.v. seizoen 2016-2017 geldt onderstaande restitutieregeling:

Indien je door dwingende omstandigheden (bijv zwangerschap of blessures) gedurende meer dan 2 maanden tijdelijk geen gebruik hebt kunnen maken van de rechten die het lidmaatschap van de vereniging met zich meebrengt, kun je schriftelijk dispensatie c.q. restitutie van de verenigingscontributie aanvragen bij de penningmeester. De eerste twee maanden ben je gewoon contributieplichtig . Bij een langere periode kun je restitutie aanvragen voor de volgende maanden. Restitutie van de Nevobo-bijdrage is niet mogelijk. VCH rekent uitsluitend in hele maanden. Voor de maanden juni, juli en augustus vindt geen contributieheffing plaats, en kan dus ook geen restitutie worden aangevraagd.

Voorbeeld: bij een afwezigheid van 2,5 maand vindt geen restitutie plaats. Bij een afwezigheid van 3 maanden kan restitutie plaats vinden voor 1 maand. (beoordeling of een reden “dwingend” is, ligt bij het dagelijks bestuur van VCH).

Trainingstijden

Per 21-8-2023